Wieści z firm

MK
18-01-2012, 00:00

SYGNITY

Nowe programy dla małych

Grupa Sygnity wprowadza nową markę rozwiązań do zarządzania biznesem. Będzie to rodzina systemów zróżnicowanych pod względem funkcjonalności, które pozwolą na prowadzenie rozliczeń księgowo-finansowych, realizację operacji kadrowych, rozliczanie deklaracji, a także nadzorowanie środków trwałych, magazynu, sprzedaży czy zakupów. W skład oferty wchodzi pięć produktów adresowanych do osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą, a także do mikro-, małych i średnich firm. Szczegóły rozwiązań Sygnity ma przedstawić 31 stycznia.

ORACLE POLSKA

CRM w Ceramice Paradyż

Ceramika Paradyż zakończyła wdrożenie systemu do zarządzania relacjami z klientami, którego głównym elementem jest pakiet Oracle Siebel CRM w wersji 8.1. Wdrożenie umożliwiło producentowi płytek ceramicznych m.in. pełną analizę procesu składanychwniosków ekspozycyjnych i znaczące zminimalizowanie liczby przetwarzanych dokumentów. Za wprowadzenie projektu odpowiadała firma Devoteam (dawniej Wola Info), partner Oracle Polska.

PRESTIGIO

Partner Mobility Trends

Prestigio, marka urządzeń i akcesoriów komputerowych z górnej półki, została oficjalnym partnerem jednego z najważniejszych wydarzeń branży telekomunikacyjnej w Polsce — Gali Mobility Trends, na której rozdane zostaną nagrody sektora nowych technologii Złoty Bell za najlepsze produkty i usługi. Konkurs organizuje magazyn „Mobility”, poświęcony szeroko pojętym systemom mobilnym.

HEWLETT-PACKARD

Centrum w chmurze

Hewlett-Packard (HP) otworzył w Ratingen w Niemczech pierwsze w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA) centrum prezentujące chmury obliczeniowe – HP Cloud Center of Excellence (CCoE). Tego typu ośrodki to wspólne przedsięwzięcie HP i jej partnerów handlowych. Opierają się na rozwiązaniach HP CloudSystem, które łączą infrastrukturę konwergentną HP z oprogramowaniem HP Cloud Service Automation, umożliwiając spójne tworzenie i kontrolowanie usług udostępnianych w prywatnych, publicznych i hybrydowych modelach cloud computingu.

VOICE CONTACT CENTER

Dla Media Markt i Saturna

Należąca do Grupy Outsourcing Experts spółka Voice Contact Center (VCC) podjęła współpracę z Société de Prévoyance Bancaire (SPB), która oferuje ubezpieczeniowe programy affinity dla sieci handlowych. VCC ma pomóc w likwidacji szkód klientom Media Markt i Saturn. Dokładnie chodzi o obsługę zgłoszeń awarii lub kradzieży sprzętu elektronicznego. VCC ma doświadczenie w realizacji kampanii call i contact center z wykorzystaniem takich kanałów komunikacji jak telefon, e-mail, SMS, faks i chat.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MK

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Świat / Wieści z firm