Wirtualna wersja Mediatela

MEW
opublikowano: 26-06-2008, 00:00

Telekom chce zdobyć 20 tys. klientów do końca roku. To ostrożne założenie właściciela marki telepin mobi.

Telekom chce zdobyć 20 tys. klientów do końca roku. To ostrożne założenie właściciela marki telepin mobi.

Operator telekomunikacyjny Mediatel rozpoczyna działalność jako wirtualny operator komórkowy (MVNO) pod marką telepin mobi. Notowana na giełdzie spółka chce pozyskać 20 tys. klientów usługi komórkowej do końca tego roku.

— To dość ostrożne szacunki. Spodziewamy się, że ta liczba może być wyższa — mówi Jacek Niedziałkowski, członek zarządu Mediatela.

Oferta ma być skierowana do obcokrajowców, głównie obywateli Ukrainy, Wietnamu czy Rosji. Operator podał szacunki, z których wynika, że w Polsce jest 600-900 tys. obcokrajowców. Mediatel jest już trzecim operatorem, który stawia na obywateli zza naszej wschodniej granicy — wcześniej usługi dla nich wprowadziły sieci Heyah i Play.

Mediatel spodziewa się 0,5 mln zł przychodów z tej usługi w tym roku. Operator, oferujący taryfę 0,39 zł za minutę połączenia do wybranych krajów, zapewnia, że usługa jest rentowna.

Mediatel jest znany z oferty telepin, pozwalającej na tanie połączenia międzynarodowe, międzymiastowe i do sieci komórkowych. Ope- rator planuje integrację usług — do końca września będzie można kupić jedną kartę, z której będzie moż- na doładować konto dla telefonii komórkowej, 0800 i VoIP. W przyszłości Mediatel chce wprowadzić drobne płatności przez SMS i darmowe minuty za odsłuchanie reklam.

20

tys. Tylu klientów chce pozyskać spółka do końca roku.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MEW

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu