Właściciel Snapchata staniał o ponad 20 proc.

opublikowano: 22-10-2021, 08:02

Wartość akcji Snap spadała w handlu międzysesyjnym nawet o 25 proc. po tym jak spółka poinformowała, że zmiany wprowadzone przez Apple w systemie iOS znacznie utrudnią jej zarządzanie reklamą cyfrową, informuje Reuters.

Właściciel aplikacji Snapchat generuje zdecydowaną większość przychodów z reklamy cyfrowej. To pierwsza duża firma branży mediów społecznościowych, która opublikowała wyniki kwartalne. Snap poinformował, że problemy firm wynikające z zakłócenia łańcuchów dostaw, braku rąk do pracy czy dostępności chipów spowodowały ograniczenie przez nie wydatków na reklamę. Reakcją był wyraźny spadek w handlu posesyjnym wartości akcji Facebooka, Twittera i Alphabet, właściciela Google.

Fot. Gabby Jones/Bloomberg
Fot. Gabby Jones/Bloomberg

Przychody Snap w trzecim kwartale wyniosły 1,07 mld USD. Oczekiwano 1,1 mld USD. Strata na akcję spadła do 5 centów z 14 centów rok wcześniej. Liczba dziennych aktywnych użytkowników wzrosła o 23 proc. w ujęciu rocznym do 306 mln. Oczekiwano 302 mln. Akcje spółki tanieją w handlu międzysesyjnym o 21,45 proc.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marek Druś

Polecane