Wojna na e-paczki

PAP
02-09-2015, 06:53

Poczta Polska wyszła właśnie z nową ofertą dla e-handlu, która ma odebrać internetowych klientów InPostowi, informuje „Rzeczpospolita”. Chodzi o niebagatelny polski rynek e-commerce wart nawet 37 mld zł.

Zobacz więcej

Marek Wiśniewski

Od września Poczta Polska oferuje sprzedającym towary w internecie specjalne pakiety – przesyłki wraz z opakowaniem i polisą, o kilka procent taniej od najtańszej oferty konkurencji. Daje też gwarancję doręczenia w ciągu trzech dni roboczych, a także bezpłatny zwrot.

Poczta nie ukrywa, że celuje w handlujących na Allegro.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: PAP

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Handel / Wojna na e-paczki