Wrocław zaprasza familijny biznes

Sylwia Wedziuk
05-02-2018, 22:00

Na początku marca odbędzie się pierwszy dolnośląski Kongres Firm Rodzinnych. Jednym z jego głównych tematów będzie zmiana pokoleniowa.

Dolnośląskie firmy rodzinne spotkają się 6 marca we Wrocławiu w Narodowym Forum Muzyki. Organizatorzy Kongresu Firm Rodzinnych zapraszają do udziału w nim przedstawicieli przedsiębiorstw, które przygotowują się do sukcesji, szukają inspiracji w zarządzaniu spółką lub są zainteresowane networkingiem.

— Chcemy stworzyć platformę wymiany doświadczeń, na której zbudujemy relacje, nauczymy sukcesji i wyposażymy naszych przedsiębiorców w niezbędną do wieloletniej działalności wiedzę — tym bardziej że właśnie teraz w większości firm rodzinnych dojrzewa pierwsze pokolenie sukcesorów, a generacja założycieli nie zawsze ma doświadczenie i dobre wzorce, którymi mogłaby się podeprzeć. Postanowiliśmy pokazać firmy rodzinne, które mogą być przykładem dla innych podmiotów, borykających się z podobnym problemami i pokazać drogę wyjścia z trudnych sytuacji — zapowiada Iwona Krawczyk, wicemarszałek województwa dolnośląskiego. Dodaje, że na Dolnym Śląsku jest zarejestrowanych ponad 360 tys. firm, z których większość to mali i średni przedsiębiorcy rodzinni.

— Celem kongresu jest również promocja działalności familijnych biznesów, pokazanie ich realnych problemów i podjęcie próby wskazania kierunków rozwoju i możliwości rozwiązań — dodaje prof. Krzysztof Safin, dyrektor Centrum Biznesu Rodzinnego w Wyższej Szkole Bankowej (WSB) we Wrocławiu. Podczas spotkania odbędą się tematyczne panele dyskusyjne z udziałem ekspertów i przedsiębiorców rodzinnych.

Będą poświęcone sukcesji, zatrudnieniu, podnoszeniu innowacyjności i współczesnym wyzwaniom, przed którymi stoją familijne biznesy. W programie są też warsztaty tematyczne. Wstęp jest bezpłatny, obowiązują jednak zapisy na stronie: http://www.wsb.pl/wroclaw/kongres-firm-rodzinnych.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Sylwia Wedziuk

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Wrocław zaprasza familijny biznes