Wsparcie dla Tripsomnia.com

  • DI
opublikowano: 06-10-2019, 22:00

Fundusze przeznaczyły 3 mln zł dla start-upu, który chce namieszać w branży travel-tech.

Tripsomnia.com, znana w naszym kraju jako SocialTravel, to polski start-up, który działa jako platforma do rezerwacji wycieczek i atrakcji lokalnych przez turystów, ale także jako dostawca oprogramowania dla lokalnych biur podróży i hoteli. Firma umożliwia klientom zapoznanie się z ofertami, rezerwacje i bezgotówkowe płatności, natomiast menedżerom atrakcji turystycznych pomaga dotrzeć z ofertą do klientów końcowych i zarządzać zamówieniami. Od 2017 r. Tripsomnia.com obsłużyła 60 tys. turystów. Firma ma chrapkę na to, by stać się jednym z czołowych graczy w branży travel-tech. Pomogą w tym 3 mln zł, jakie na rozwój start-upu przeznaczyły fundusze Corvus Ventures i Kogito Ventures. Tripsomnia.com wprowadziła narzędzia, które upraszczają turystom szukanie na własną rękę m.in. ofert o lokalnych atrakcjach w miejscach wypoczynku.

— Staramy się zastąpić tradycyjny model rezerwacji, często oparty na komunikacji telefonicznej, proponując dostawcom wycieczek i hotelom kompleksowe i proste w użyciu narzędzie zarządzania zamówieniami. Oferujemy powiązane z nim kanały dystrybucji przeznaczone dla hoteli. Dzięki pozyskanej rundzie finansowania będziemy mogli przyspieszyć rozwój naszego produktu i zintensyfikować sprzedaż w kanale B2B, przede wszystkim w krajach UE: Hiszpanii, Włoszech, na Malcie, w Czechach, Wielkiej Brytanii i Holandii. W 2020 r. planujemy wejście na rynek USA — mówi Mateusz Sewastynowicz, założyciel i prezes Tripsomnia.com.

Wojciech Niesyto, partner w funduszu Kogito Ventures, który inwestuje w Tripsomnia. com w ramach programu PFR Biznest, uważa, że głównymi atutami spółki jest doświadczenie zespołu w branży turystycznej, międzynarodowy zasięg platformy i model sprzedaży B2B i B2C.

— Wybór lokalnej atrakcji turystycznej przez klienta końcowego często poprzedzony jest zasięgnięciem opinii u osób wzbudzających zaufanie klienta, a sama transakcja musi być dla niego wygodna. Kupno lokalnych atrakcji w recepcji hotelu za pośrednictwem aplikacji start-upu spełnia te kryteria — wyjaśnia Wojciech Niesyto.

Tripsomnia.com współpracuje obecnie z ponad 400 organizatorami wczasów i 100 hotelami w 40 krajach.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu