Przychody Facebooka, na które składa się głównie sprzedaż reklam, wzrosły w pierwszym kwartale o 48 proc. do 26,17 mld USD. Analitycy prognozowali średnio 23,67 mld USD. Zysk netto amerykańskiej spółki wyniósł 9,5 mld USD, a zysk na akcje 3,30 USD. Rynek prognozował 2,37 USD. Liczba miesięcznych aktywnych użytkowników Facebooka wzrosła w pierwszym kwartale o 10 proc. do 2,85 mld.

Facebook spodziewa się umiarkowanego wzrostu przychodów lub ich stabilizacji w drugim kwartale. Ostrzegł, że w trzecim i czwartym kwartale tempo ich wzrostu może znacząco spaść. Powodem są zmiany wprowadzane przez Apple, które wymaga od deweloperów aplikacji na iPhone’y aby ich użytkownicy byli pytani o zgodę na gromadzenie pewnych danych wykorzystywanych przez reklamodawców. Facebook od dawna twierdzi, że to zaszkodzi jego biznesowi i małym firmom, które korzystają z personalizowanych reklam.