"Wyniki finansowe LPP za II kw. 2021/21 roku mogą się okazać lepsze od naszych wcześniejszych oczekiwań, a rynek zdaje sobie już sprawę z prawdopodobnych znaczących odpisów w związku z restrukturyzacją działalności w Niemczech rzędu 200 mln zł. Sądzimy, że chociaż zanosi się na drugą falę pandemii, to mało prawdopodobne jest wprowadzenie zamknięcia galerii w podobnym kształcie jak poprzednio. Zważywszy na szybkie zmiany i niestabilne otoczenie rynkowe zdolność natychmiastowego dostosowania się do nowych trendów wydaje się kluczem do sukcesu w branży modowej. Spółka powinna poradzić sobie z obecnymi problemami i być w stanie stworzyć odporną i elastyczną firmę za sprawą szybkiego wzrostu e-commerce, rozwoju marki Sinsay działającej w niższym segmencie cenowym, wdrożenia systemu RFiD umożliwiającego integrację sprzedaży tradycyjnej i on-line oraz pozycji gotówkowej netto." - napisano w uzasadnieniu raportu, wydanego 20 lipca o godz. 7.10.
