Xerox reorganizuje sprzedaż w Krakowie

Kamil Kosiński
19-03-2001, 00:00

Xerox reorganizuje sprzedaż w Krakowie

W wyniku przeprowadzonej reorganizacji systemu sprzedaży firma Xerox Polska podjęła współpracę z nowym partnerem handlowym działającym na terenie Małopolski. Umowę podpisano z firmą Digital System, która stała się w ten sposób wyłącznym przedstawicielem firmy Xerox w tym województwie.

Dotychczasowy system sprzedaży Xeroksa funkcjonował przez osiem lat, od początku obecności firmy Xerox w Krakowie. W ramach sytemu partnerzy handlowi świadczyli jednocześnie usługi handlowe i serwisowe. Nowa strategia rozdziela te dwa rodzaje działalności. Jedynym autoryzowanym agentem serwisowym Xeroksa na tym terenie została zaś spółka Dokument Serwis.

Firma Xerox Polska podpisała już dziesięć nowych umów koncesjonerskich. Cztery z nich zostały zawarte z poprzednimi partnerami. W ramach umów firma Xerox Polska upoważnia firmy do posługiwania się znakiem towarowym „Xerox” oraz „zdigitalizowany X”, gwarantuje bezpłatne szkolenia pracowników, a także udostępnia swoje informacje handlowe dotyczące danego regionu Polski.

— Wyniki przeprowadzonych badań rynkowych skłoniły nas do modyfikacji dotychczas obowiązującego systemu dystrybucji — komentuje Małgorzata Ejerman, szefowa działu sprzedaży pośredniej w Xerox Polska, odpowiedzialna jednocześnie za reorganizację. KA

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Kamil Kosiński

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Innowacji / Technologie / Xerox reorganizuje sprzedaż w Krakowie