Zakupowa paczka od Multishopera

opublikowano: 05-09-2014, 00:00

Multishoper buduje w sieci zakupową społeczność. W serwisie chce łączyć dystrybutorów z klientami końcowymi.

Rafał Orłowski i Mariusz Kryczka tworzą w internecie miejsce, w którym zagościć mają i firmy, i ich klienci. W tym celu uruchomili platformę Multishoper.com, łączącą funkcje społecznościowe z promocyjnymi i sprzedażowymi. Na stronie budowany będzie katalog marek, baza firm i sklepów internetowych.

W ZAKUPOWYM WIRZE:
W ZAKUPOWYM WIRZE:
Rafał Orłowski i Mariusz Kryczka stworzyli w internecie platformę łączącą firmy z klientami. Dla swojego serwisu Multishoper.com szukają teraz użytkowników, zarówno biznesowych, jak i indywidualnych.
[FOT. GK]

Jeśli serwis się rozwinie, użytkownicy będą mogli zapoznać się z ich ofertą, skorzystać z wystawianych zniżek, a przy okazji sprawdzić oferty pracy, posłuchać muzyki, sprawdzić bieżące wydarzenia i imprezy kulturalno-rozrywkowe, poczytaćpublikowane informacje i skomunikować się z innymi użytkownikami.

Właściciele platformy zaczynają od budowania bazy firm i marek odzieżowych, potem swój katalog mają wzbogacać o kolejne kategorie, tworząc zakupową społeczność. Firmom natomiast (w szczególności sklepom internetowym), poza opcjami promocyjnymi, chcą proponować „paczkę produktową”, czyli pakiet informacyjno-graficzny, ułatwiający dystrybucję i sprzedaż produktów konkretnych marek.

— Sklep jednym kliknięciem będzie importował asortyment danej marki, bez ręcznego wstawiania treści na stronę. Dla sprzedawców internetowych to atrakcyjna opcja, zważywszy na fakt, że marki odzieżowe zmieniają kolekcje wraz z każdym kolejnym sezonem. Sprzedawcom zapewniamy też bezpośredni kontakt z klientem — zaznacza Rafał Orłowski.

Firmom (w szczególności sklepom internetowym), poza opcjami promocyjnymi, założyciele Multishopera chcą proponować „paczkę produktową”, czyli pakiet informacyjno-graficzny, ułatwiający dystrybucję i sprzedaż produktów konkretnych marek.

To musisz wiedzieć dziś rano
Codzienny newsletter z najważniejszymi informacjami dla inwestorów.
ZAPISZ MNIE
×
To musisz wiedzieć dziś rano
autor: Kamil Zatoński
Wysyłany codziennie
Kamil Zatoński
Codzienny newsletter z najważniejszymi informacjami dla inwestorów.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Anna Bełcik

Polecane