Zanim było Google

Karol Jedliński
opublikowano: 20-02-2009, 00:00

W dobie internetu modne jest pisanie właśnie o nim, a nie o mediach starej daty. Zbigniew Bajka należy do pokolenia, które z drukiem, listem poleconym czy z początkami telewizji miało dłużej do czynienia. W Polsce jest trochę tak: z jednej strony na wsi pytają, co to ten "internat", a z drugiej, młokosy nie łapią, cóż to telegraf. Bajka, uznany medioznawca, ma o tzw. tradycyjnych mediach niemałą wiedzę. Jego "Historia mediów" sięga czasów bardzo dawnych (niemal tuż po dinozaurach), ale też...

Historia nie kończy się tutaj...

Kup subskrypcję Pulsu Biznesu i zyskaj nieograniczony dostęp do serwisu.

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Zanim było Google