Zareklamuj swój start-up

opublikowano: 17-05-2013, 00:00

Dwa bloki: pomysł na biznes i strategia promocji dla już działającego start-upu — majowy startup Sprint w rozszerzonej formule.

Startup Sprint Marketing to kolejne warsztaty z przedsiębiorczości organizowane w Poznaniu przez fundusz LMS Invest, inwestujący w firmy na bardzo wczesnym etapie rozwoju. Zaplanowana na 24-26 maja impreza przybierze jednak nieco odmienioną formułę. Pierwsza część — tak jak dotychczas — będzie skoncentrowana wokół rozwijania nowych pomysłów na biznes, tym razem narzędzi wspomagających sprzedaż i marketing. Natomiast drugi blok będzie dedykowany osobom już prowadzącym start- -upy, ale potrzebującym wsparcia w zakresie promocji usług lub produktów. Uczestnicy z pomocą ekspertów będą opracowywać strategię marketingową dla swoich start-upów.

— Na marketingu jak na piłce nożnej i polityce znają się wszyscy. Nie wszyscy jednak wiedzą, jak łączyć ze sobą elementy marketingowej strategii i jak sprawić, by konsumenci chcieli korzystać z takich, a nie innych produktów i usług. Dlatego tym razem do współpracy przy Startup Sprint zaprosiliśmy specjalistów od marketingu, którzy pomogą uczestnikom w pracach nad ich produktem i strategią — mówi Tomasz Czapliński z funduszu LMS Invest, organizator imprezy.

Dodatkowo, 24 maja wystartuje pierwsza edycja Startup Safary Office Tour po Poznaniu, a dokładnie wizyta u lokalnych start-upów technologicznych i internetowych. Uczestnicy odwiedzą siedziby serwisu Wykop.pl i spółki Omni3D, biuro Netguru oraz AIP Business Link Poznań. Będą też mogli spotkać się i porozmawiać z ich przedstawicielami.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Anna Bełcik

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu