Zysk Cadbury Schweppes wzrósł aż o 46 proc.

(Marek Druś)
opublikowano: 21-02-2006, 09:46

Cadbury Schweppes, największy na świecie producent słodyczy osiągnął w 2005 roku 765 mln GBP zysku netto. To wynik o 46 proc. lepszy od wykazanego rok wcześniej. Brytyjski koncern zwiększył w ubiegłym roku sprzedaż o 7 proc. do 6,51 mld GBP. Cadbury Schweppes sprzedał w ubiegłym roku oddział produkujący napoje.

Cadbury Schweppes, największy na świecie producent słodyczy osiągnął w 2005 roku 765 mln GBP zysku netto. To wynik o 46 proc. lepszy od wykazanego rok wcześniej. Brytyjski koncern zwiększył w ubiegłym roku sprzedaż o 7 proc. do 6,51 mld GBP. Cadbury Schweppes sprzedał w ubiegłym roku oddział produkujący napoje. Pozyskane 2,2 mld USD przeznaczył na inwestycje na najszybciej rosnących runkach gumy do żucia i napojów dietetycznych.

MD, Bloomberg

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: (Marek Druś)

Polecane