Zysk netto przypadający dla akcjonariuszy spółki wzrósł o 63 proc. do 4,99 mld USD, co daje 1,69 USD na akcję. Rok wcześniej zysk ukształtował się na poziomie 3,06 mld USD (1,04 USD na akcję). To wynik zdecydowanie lepszy od mediany prognoz analityków, która wynosiła 1,35 USD na akcję.

Łączne przychody rosnąc o 49 proc. wyniosły 11,97 mld USD i również przekroczył oczekiwania rynku, kształtujące się na poziomie 11,41 mld USD.
Liczba miesięcznych aktywnych użytkowników w pierwszych trzech miesiącach 2018 r. zwiększyła się o 13 proc. (w ujęciu rocznym) do 2,2 mld, co pokryło się z prognozami analityków. Odwrócony został przy tym spadkowy trend na rynku amerykańskim i kanadyjskim, gdzie liczba aktywnych użytkowników portalu wzrosła w stosunku do IV kwartału 2017 r. o milion do 185 mln.