Biznesowa Książka Roku

Analizy PB

PREMIUM

Raporty

Bądź dobrze poinformowany – czytaj codzienne analizy kluczowych danych wraz z prognozami.

Czytaj raporty

Platforma danych

Korzystaj z bazy zawierającej 5000 danych z polskiej i światowej gospodarki. Analizuj i twórz personalizowane wykresy.

Zobacz platformę danych

Newsletter

Wiedz więcej - kluczowe zjawiska gospodarcze tłumaczy Ignacy Morawski, główny ekonomista PB.

Zapisz się do newslettera

Czy Twój biznes przetrwa cyberatak?

1

Rynki

Igrzyska Wolności 2025

Dzięki graczom Chopin trafia pod strzechy
wideo

Dzięki graczom Chopin trafia pod strzechy

Totalizator Sportowy - jako główny partner Międzynarodowego Konkursu Chopinowskiego, jest dumny z sukcesu wydarzenia i deklaruje dalsze wsparcie dla muzyki poważnej. Firma chce, aby muzyka Chopina trafiła pod strzechy również między edycjami konkursu. Totalizator Sportowy jest partnerem Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina oraz Koncertów Chopinowskich w Łazienkach. Firma planuje działania niestandardowe, wykorzystując możliwość dotarcia do milionów graczy, by promować muzykę. O szczegółach mecenatu Totalizatora rozmawialiśmy z Szymonem Gawryszczakiem, członkiem zarządu Totalizatora Sportowego.

PB Finance

PKO BP ostro ruszył po klientów. Polski rynek robi się za mały

PKO BP ostro ruszył po klientów. Polski rynek robi się za mały

Ofensywa reklamowa, bankowość cyfrowa i ekosystemy - PKO BP chce być wszędzie tam, gdzie ludzie wydają pieniądze, czyli w codziennych zakupach, motoryzacji i nieruchomościach. Wszystko to, żeby zrealizować strategiczny cel na 2027 r.: 25 proc. rynku kredytów i 15 mln klientów. Na razie idzie nieźle, ale krajowe podwórko robi się za ciasne. M.in. o tym i o wyjściu za granicę mówią prezes Szymon Midera i wiceprezes Tomasz Pol.

Po godzinach

PB Poleca

Multimedia

21. Kongres Public Relations i Komunikacji za nami

21. Kongres Public Relations i Komunikacji za nami

Kongres Public Relations i Komunikacji to jedno z najważniejszych wydarzeń w branży, łączące osoby odpowiedzialne za komunikację w firmach, instytucjach i agencjach. Podczas tegorocznego kongresu eksperci rozmawiali m.in. o komunikacji w świecie kryzysów i napięć społecznych, nowej roli PR-owców i liderów komunikacji, krajobrazie polskich mediów, budowaniu relacji z dziennikarzami i oczywiście nowych technologiach. Zapraszamy do obejrzenia relacji z tego wydarzenia i wysłuchania ekspertów.