1000 drzew od Michelin na Święto Drzewa

DI
opublikowano: 07-10-2009, 14:44

Dzięki Michelin Polska 1000 świerków, jodeł i buków zostanie zasadzonych podczas Święta Drzewa organizowanego przez Klub Gaja.

- Historia każdej opony zaczyna się od drzewa kauczukowego. To z niego powstaje naturalny kauczuk, który jest niezbędnym elementem do produkcji opony. Na naszych plantacjach w Brazylii corocznie przekazujemy plantatorom 200 tys. sadzonek. Niestety w Polsce nie możemy zasadzić drzew kauczukowych, dlatego wspieramy środowisko uczestnicząc w Święcie Drzewa – mówi Ewa Konopka, rzecznik prasowy Michelin Polska.

Plantacja Bahia w Brazylii
Plantacja Bahia w Brazylii
None
None

Michelin od lat deklaruje szacunek dla środowiska. Od 1992 r. wprowadza cztery generacje zielonych opon. W tym czasie kierowcy na świecie zaoszczędzili ponad 11 miliardów litrów benzyny. Ekologiczne opony zapobiegły emisji do atmosfery ponad 28 milionów ton dwutlenku węgla. Od początku 2008 roku, kiedy wprowadzono czwartą generację zielonych opon - Michelin Energy Saver, na całym świecie sprzedano 23 miliony sztuk tych opon. Oznacza to, że w tym czasie zaoszczędzono 65,6 milionów litrów paliwa, a emisja CO2 została ograniczona o 131 tysięcy ton. To tak jakby 73 tysiące samochodów jeździło przez cały rok nie powodując żadnych zanieczyszczeń.

Inauguracja Święta Drzewa 9 października na Placu Żelaznej Bramy, w Warszawie.

Michelin od lat deklaruje szacunek dla środowiska. Od 1992 r. wprowadza cztery generacje zielonych opon. W tym czasie kierowcy na świecie zaoszczędzili ponad 11 miliardów litrów benzyny. Ekologiczne opony zapobiegły emisji do atmosfery ponad 28 milionów ton dwutlenku węgla. Od początku 2008 roku, kiedy wprowadzono czwartą generację zielonych opon - Michelin Energy Saver, na całym świecie sprzedano 23 miliony sztuk tych opon. Oznacza to, że w tym czasie zaoszczędzono 65,6 milionów litrów paliwa, a emisja CO2 została ograniczona o 131 tysięcy ton. To tak jakby 73 tysiące samochodów jeździło przez cały rok nie powodując żadnych zanieczyszczeń.

Inauguracja Święta Drzewa 9 października na Placu Żelaznej Bramy, w Warszawie.

Cztery kółka
Newsletter na temat rynku motoryzacyjnego: premiery, nowości, branżowe ciekawostki.
ZAPISZ MNIE
×
Cztery kółka
autor: Łukasz Ostruszka
Wysyłany co dwa tygodnie
Łukasz Ostruszka
Newsletter na temat rynku motoryzacyjnego: premiery, nowości, branżowe ciekawostki.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI

Polecane