Zysk netto spółki wyniósł w drugim kwartale 25,9 mln zł, tymczasem analitycy, ankietowani przez PAP, oczekiwali od 31,6 do 45,9 mln zł zysku, przy konsensie na poziomie 43,5 mln zł.

Przed rokiem zysk netto wyniósł 1,2 mln zł.
Niższe od oczekiwań były też przychody, które wzrosły r/r o 650 proc. do 43,5 mln zl, ale analitycy liczyli, że będzie to 53,7 mln zł.
W I półroczy 2018 r. przychody firmy wyniosły 45,7 mln zł,a zysk netto 24,9 mln zł.
W drugim kwartale tego roku zadebiutował "Frostpunk". Pozytywnie do wyników 11 bit studios w I półroczu 2018 roku kontrybuowały też gry „Moonlighter” (zadebiutował 29 maja) i „This War of Mine”. –„Moonlighter”.
– Zysk byłby jeszcze wyższy gdyby nie konieczność zawiązania papierowych rezerw na potrzeby realizacji Programu Motywacyjnego na lata 2017-2019 oraz rezerw na premie roczne dla załogi spółki. Wynik obciążały też rezerwy na tantiemy dla producenta „Moonlightera” z tytułu sprzedaży gry w I półroczu – komentuje Grzegorz Miechowski, prezes 11bit srtudios.
Łączna wartość odpisów to 8 mln zł.
Kurs producenta gier zareagował wyraźną przeceną na GPW.