Marcin Bołbot: Sport jest ważny w naszej strategii
1Dlaczego twarzą Samsunga został piłkarz Euzebiusz Smolarek?
Kibice cenią go za technikę, niezawodność, fantazję i dynamikę, a to pasuje do profilu naszej firmy. Podpisana 27 marca umowa kontynuuje naszą współpracę sprzed dwóch lat.
2Jak wygląda ta umowa?
Jest zawarta na rok. Smolarek weźmie udział w kampaniach produktowych firmy. Rozpoczęła się kampania telewizorów, przygotowywane są też działania marketingowe dotyczące telefonów komórkowych i notebooków.
3Nadal będziecie wspierali Polski Związek Lekkiej Atletyki (PZLA)?
Sport jest bardzo ważny w naszej strategii marketingowej. Od 2002 r. jesteśmy sponsorem generalnym PZLA i mamy nadzieję tę współpracę kontynuować. Od czterech lat organizujemy Samsung Athletic Cup. Najlepsi młodzi zawodnicy mają szansę trafić do Samsung Team — profesjonalnej grupy lekkoatletów, w której jest już skacząca o tyczce Anna Rogowska i rzucająca młotem Kamila Skolimowska. W tym roku wesprzemy po raz kolejny organizację konkursu „Tyczka na molo” i Memoriał im. Janusza Kusocińskiego.