3 pytania do...

Marcin Zawiśliński
opublikowano: 12-05-2008, 00:00

Marcin Bołbot: Sport jest ważny w naszej strategii

1Dlaczego twarzą Samsunga został piłkarz Euzebiusz Smolarek?

Kibice cenią go za technikę, niezawodność, fantazję i dynamikę, a to pasuje do profilu naszej firmy. Podpisana 27 marca umowa kontynuuje naszą współpracę sprzed dwóch lat.

2Jak wygląda ta umowa?

Jest zawarta na rok. Smolarek weźmie udział w kampaniach produktowych firmy. Rozpoczęła się kampania telewizorów, przygotowywane są też działania marketingowe dotyczące telefonów komórkowych i notebooków.

3Nadal będziecie wspierali Polski Związek Lekkiej Atletyki (PZLA)?

Sport jest bardzo ważny w naszej strategii marketingowej. Od 2002 r. jesteśmy sponsorem generalnym PZLA i mamy nadzieję tę współpracę kontynuować. Od czterech lat organizujemy Samsung Athletic Cup. Najlepsi młodzi zawodnicy mają szansę trafić do Samsung Team — profesjonalnej grupy lekkoatletów, w której jest już skacząca o tyczce Anna Rogowska i rzucająca młotem Kamila Skolimowska. W tym roku wesprzemy po raz kolejny organizację konkursu „Tyczka na molo” i Memoriał im. Janusza Kusocińskiego.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marcin Zawiśliński

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy