400 tys. komórek sprzedała Motorola

Tomasz Siemieniec
15-01-1999, 00:00

400 tys. komórek sprzedała MotorolaMotorola, amerykański koncern zajmujący się produkcją telefonów komórkowych, zdobyła 30-proc. udział na polskim rynku. W 1998 roku sprzedała 400 tys. telefonów, co oznacza ponad 600-proc. wzrost w porównaniu z rokiem poprzednim. W 1999 r. zamierza sprzedać 800 tys. słuchawek.Taki wynik daje Motoroli pozycję lidera na polskim rynku wśród producentów cyfrowych telefonów przenośnych. Kolejne pozycje zajmują Siemens, Nokia i Alcatel. Łączna sprzedaż wszystkich komórek w Polsce w 1998 roku wyniosła około 1,2 mln sztuk.Głównymi klientami Motoroli w...

Kup subskrypcję i zyskaj
nieograniczony dostęp do Pulsu Biznesu

Już teraz możesz kontynuować lekturę tego artykułu, wystarczy, że zdecydujesz się na subskrypcję

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / 400 tys. komórek sprzedała Motorola