Zeszłotygodniowa nuda w TVP i TVN wypromowała kanały niszowe.
Zeszłotygodniowa nuda w TVP i TVN wypromowała kanały niszowe.
Zeszłotygodniowa nuda w TVP i TVN wypromowała kanały niszowe.
Zeszłotygodniowa nuda w TVP i TVN wypromowała kanały niszowe.
Od miesięcy At Media, biuro reklamy kanałów kablowo-satelitarnych, sumuje codzienny ich udział w oglądalności tv w Polsce. Trend jest od lat ten sam — z roku na rok takie stacje są coraz mocniejsze. W ostatnim tygodniu łączona oglądalność 46 stacji At Media, skupionych w pakiecie At Max, rosła skokowo. W czwartek wyśrubowała wynik do 16,7 proc., wyprzedzając wszystkich. Polsat w tym czasie miał 15,8 proc. udziału, oba kanały TVP po 14,5 proc. a TVN 10,5 proc. Wszystko to w najciekawszej dla reklamodawców grupie komercyjnej 16-49 lat.
— W tym biznesie pieniądze płyną za widzem, więc stacje z kabla i satelity zacierają ręce. Widz ma dość powtórek tanecznych show w głównych kanałach — uważa Jakub Bierzyński, prezes Omnicom Media Group w Polsce.
16,7%
Taki udział w widowni 9 lipca osiągnął pakiet stacji kablowo-satelitarnych oferowanych przez At Media. Po raz pierwszy był liderem rynku.
Podpis: KAJ