Action prognozuje wzrost sprzedaży

opublikowano: 2011-11-29 20:14

Action spodziewa się, że w 2012 r. zwiększy sprzedaż produktów pod marką własną o ponad 20 proc. - poinformował Piotr Bieliński, prezes Action.

 

„Zakładam, że sprzedaż produktów pod marką ActiveJet wzrośnie w przyszłym roku o ponad 20 proc. Byłbym zadowolony, gdyby było to około 30 proc. wzrostu" - powiedział PAP Bieliński.

"Obecnie ActiveJet odpowiada za około 5 proc. naszych przychodów, ale jest to najbardziej rentowna część naszej działalności" - dodał.

Action pod marką własną ActiveJet sprzedaje m.in. produkty oświetleniowe, tusze, tonery, a także innych materiały eksploatacyjne i biurowe. W listopadzie Action podpisał umowę sponsorską z Legią Warszawa, w ramach której, logo ActiveJet, znalazło się na koszulkach piłkarzy Legii. Umowa została zawarta na dwa lata - do końca 2013 roku.