Action żegna się z klubem piłkarskim Legia

MGA
opublikowano: 2013-09-04 00:00

Od 2014 r. giełdowy dystrybutor sprzętu IT nie będzie sponsorem klubu piłkarskiego Legia Warszawa.

Od jesieni 2011 r. na koszulkach piłkarzy widniało logo marki ActiveJet, które należy do spółki. Według Piotra Bielińskiego, prezesa Actiona, cele, które postawiła spółka angażując się w sponsoring klubu, zostały osiągnięte. Nieprzedłużenie umowy da jej 4 mln zł rocznie. Action rozmawia z firmą z branży detalicznej o współpracy, która zagwarantuje obecność telewizyjną produktów dystrybutora. Prezes deklaruje, że nie zrywa definitywnie z Legią. Zamierza wykupić na stadionie loże, bo stadion jest dobrym miejscem do nawiązywania relacji biznesowych. Według niego, Legia rozmawia z dwiema innymi firmami na temat sponsoringu.

28,4 mln zł Tyle zysku netto miał Action w I połowie roku, a przychodów — 2,1 mld zł.