adQuota wierzy w reklamę w komórce

opublikowano: 27-08-2014, 00:00

Skandynawska sieć inwestuje w Polsce i przejmuje głównego rywala.

— Polski rynek mocno rośnie i dojrzewa. Dlatego chcemy go wygrać. Pomoże nam w tym Rafał, który jest jednym z najlepszych menedżerów w tym biznesie — z entuzjazmem wypowiada się Michael Buch Sandager, prezes adQuota Group, komentując najnowsze posunięcie kapitałowe firmy. Rafał Staszkiewicz to dotychczasowy szef sieci reklamowej Adello Polska, największego konkurenta adQuoty nad Wisłą. Teraz Szwajcarzy oddają pola Duńczykom, wycofując się z Polski. Połączonymi biznesami kierować będzie właśnie Rafał Staszkiewicz, który może pochwalić się m.in. umową z Mediami Regionalnymi. Jednak wciąż napotyka zamknięte drzwi u czołowych wydawców mobilnych, którzy przy rosnącym rynku starają się unikać pośredników. Stąd też odwrót Adello to poniekąd przyznanie się do porażki.

AdQuota wierzy jednak, że nad Wisłą powtórzy sukces, jaki odniosła m.in. w Skandynawii. Ta wiara zbudowana została choćby na podstwaie LookSoftu, udziałowca polskiego biznesu adQuoty. To jeden z najbardziej doświadczonych producentów aplikacji mobilnych w Polsce i bardzo pożądany w biznesie AdQuoty. Ta natomiast, jako sieć wyspecjalizowana w tzw. rich formacie reklamowym, zawierającym wideo i dźwięk, potrzebuje doświadczonego dewelopera. — Od lat obserwujemy potrzebę coraz bliższej integracji projektów technologicznych z komunikacją mobilną — wyjaśnia Łukasz Makowski, założyciel i prezes LookSoftu.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Karol Jedliński

Polecane