ADS dopiero rusza z dużą dystrybucją

ZK
opublikowano: 2007-05-07 00:00

ADS (dawniej Strzelec) miał w I kw. 492 tys. zł sprzedaży, wobec 192 tys. zł przed rokiem. Pozwoliło to zmniejszyć stratę z 311 tys. zł do 109 tys. zł. Wyniki spółki wyglądają na razie bardzo skromnie, ale dopiero zaczyna ona budować grupę zajmującą się dystrybucją wszelkiego rodzaju napojów: od bezalkoholowych, poprzez piwo, do alkoholi.

Proces akwizycji już ruszył. Strategia na lata 2007-08 zakłada budowę ogólnopolskiej sieci hurtowni piwa i napojów bezalkoholowych. Zakłada też przejęcia podmiotów, których łączna sprzedaż powinna osiągnąć w 2009 r. 1,5 mld zł.

Bazując na przykładach rynkowych, zarząd ADS widzi przy takim potencjale możliwość osiągnięcia rentowności operacyjnej na poziomie 3-4 proc.