Czytasz dzięki

Aegon i Signal Iduna łączą siły

opublikowano: 18-02-2020, 22:00

Ubezpieczyciele pracują nad wspólną ofertą, a pierwszy produkt grupowy zaoferują jeszcze w tym roku.

Aegon prowadzi w Polsce biznes życiowy i emerytalny, a Signal Iduna — życiowy i majątkowy. Obie firmy mają marginalny udział w rynku i właśnie połączyły siły, aby przygotować wspólną i nową ofertę grupowych ubezpieczeń na życie i zdrowotnych, o czym poinformowały w komunikacie. Współpracę zamierzają oprzeć na koasekuracji, czyli współdzieleniu ryzyka ubezpieczeniowego. W tej sprawie podpisały list intencyjny. Pierwszy wspólny produkt ma wejść do sprzedaży w połowie tego roku.

Marc van der Ploeg
Zobacz więcej

Marc van der Ploeg Marek Wiśniewski

„Obszar ubezpieczeń korporacyjnych jest głównym aspektem zainteresowania Signal Iduna. W obszarze tym mamy już wypracowane ciekawe rozwiązania w zakresie produktów zdrowotnych, a współpraca z Aegonem pozwoli wymienić się doświadczeniami w zakresie grupowych ubezpieczeń na życie. Współpraca w formule koasekuracji to niespotykany model na polskim rynku ubezpieczeniowym” — mówi Adam Malinowski, wiceprezes Signal Iduny.

Firmy dostrzegają potencjał dalszego wzrostu rynku grupowych ubezpieczeń na życie i ubezpieczeń zdrowotnych. Partnerstwo ma je wzmocnić na tym mocno konkurencyjnym rynku.

„Dzięki ścisłej współpracy i wzmocnieniu naszego zespołu czołowymi specjalistami z rynku chcemy zaproponować klientom i partnerom wyróżniającą się ofertę zarówno pod względem zakresu ubezpieczenia, jak i poziomu digitalizacji procesu zawarcia i obsługi umowy” — dodaje Jan Zimowicz, członek zarządu Aegon Polska.

Na koniec września 2019 r. (nie ma danych za cały rok) prywatne ubezpieczenie zdrowotne miało ponad 2,8 mln Polaków — wynika z najnowszych danych Polskiej Izby Ubezpieczeń (PIU). Liczba ubezpieczonych zwiększyła się rok do roku o ponad 15 proc. Cały rynek ubezpieczeń na życie, mierzony przypisem składki za trzy kwartały, skurczył się o ponad 3 proc.

Ubezpieczeniowe wieści
Newsletter, który dostarczy informacji na temat tego, co dzieje się w branży ubezpieczeń.
ZAPISZ MNIE
×
Ubezpieczeniowe wieści
autor: Karolina Wysota
Wysyłany co dwa tygodnie
Karolina Wysota
Newsletter, który dostarczy informacji na temat tego, co dzieje się w branży ubezpieczeń.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Karolina Wysota

Polecane