Agenci reklamują Liberty Direct

Znany ze sprzedaży polis przez sieć i telefon ubezpieczyciel jest coraz mniej internetowy.

Padła ważna twierdza w segmencie ubezpieczycieli sprzedających polisy przez internet i telefon. Liberty Direct jako pierwszy direct na rynku rozpoczął kampanię reklamową, w której zachęca do zakupu ubezpieczenia u agentów. To efekt zmian, które miały miejsce w tym segmencie w ubiegłym roku. Na skutek niskich zwyżek sprzedaży directy zdecydowały się na wejście w tradycyjne kanały sprzedaży. Jak się okazało, był to strzał w dziesiątkę. Po trzech kwartałach ub.r. Liberty zebrało 144 mln zł składki, co oznacza wzrost o 50 proc. w porównaniu z 2010 r. — Udział sprzedaży przez multiagencje systematycznie rośnie zbliżając się do poziomu pozostałych kanałów — internetu i telefonu — mówi Rafał Karski z Liberty Direct. Podobnie jest także w innych directach. Link4 zbiera obecnie 10-15 proc. przypisu w tradycyjny sposób. Za kilka lat ma to być 50 proc.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Mariusz Gawrychowski

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Agenci reklamują Liberty Direct