Agroliga będzie sprzedawać swoje produkty pod marką własną

ISBnews
25-11-2013, 13:40

Grupa spożywcza Agroliga z Ukrainy zarejestrowała własną markę handlową "Agroliga", pod którą będzie sprzedawać olej słonecznikowy, mleko i produkty mleczne, poinformował prezes spółki Alexander Berdnyk. Latem 2014 r. spółka planuje uruchomić punkt sprzedaży w centrum Charkowa, w którym znajdzie się własna produkcja.

"Rozpoczęcie działalności w segmencie marek własnych jest konsekwencją naszych zapowiedzi w strategii ogłoszonej w połowie tego roku. Widzimy duży potencjał we wprowadzeniu lokalnych, ekologicznie czystych produktów w chłonnym regionie Charkowa. Dodatkowo, liczymy, że marki własne okażą się kolejnym istotnym czynnikiem wzrostu naszego biznesu może znacząco wpłynąć na poprawę marży Grupy" – powiedział Berdnyk, cytowany w komunikacie.

Spółka będzie pozycjonować swoje produkty jak lokalny, ekologiczny wyrób i kierować je do średnio zamożnych mieszkańców regionu Charkowa – drugiego pod względem wielkości miasta Ukrainy. Władze Agroligi bazując na wynikach testowej sprzedaży podejmą decyzję o dalszych kierunkach rozwoju projektu. Docelowo firma chce wprowadzić również olej słonecznikowy pod marką własną, zaznaczono w informacji.

"W przyszłym roku Agroliga rozpocznie testową sprzedaż wyrobów pod marką własną. Próbna sprzedaż będzie dotyczyła mleka i produktów mlecznych. Produkcją wyrobów z mleka na zajmą się zakłady, z którymi Agroliga od dłuższego czasu współpracuje w zakresie dostaw surowca. Sprzedaż będzie realizowana w punkcie handlowym, znajdujący się w ścisłym centrum Charkowa" – czytamy w komunikacie.

Spółka planuje realizować projekt wdrożenia swojej marki ze środków własnych.

Podstawowymi kierunkami rozwoju Spółki działalności jest produkcja oleju, zbóż i mleka. W planach na najbliższe lata jest rozszerzenie pogłowia bydła mlecznego, zwiększenie produkcji oleju i zbóż.

Agroliga to producent spożywczy działający na Ukrainie. W 2012 r. przychody ze sprzedaży Agroligi wyniosły 16,5 mln euro, natomiast zysk netto osiągnął 3,16 mln euro. Od lutego 2011 r. Agroliga jest notowana na New Connect.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ISBnews

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Rolnictwo / Agroliga będzie sprzedawać swoje produkty pod marką własną