Christian Scherer, szef działu sprzedaży odrzutowców komercyjnych zasugerował, że w roku, w którym nastąpiły napięcia handlowe i taryfy w USA, Airbus osiągnął dobre wyniki, które mogą zaowocować sprzedażą brutto 1000 samolotów. Dodał jednak, że cła handlowe stanowią „bardzo poważny problem” dla klientów linii lotniczych.

Wskaźnik book-to-bill powyżej 1 oznaczałby wyższą wartość w nowych zamówieniach niż w przypadku dostaw w ciągu roku, po tym, jak Airbus odnotował wzrost sprzedaży o 940 brutto w ciągu pierwszych 11 miesięcy.
Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników sprzedaży - powiedział Scherer. Zaprzeczył także, że Airbus skorzystał z decyzji rywala Boeinga o zawieszeniu produkcji swojego uziemionego modelu 737 MAX po dwóch śmiertelnych wypadkach, podkreślając, że zakłócenia zaszkodziły ogólnie całemu sektorowi.
Dyrektor dodał, że zamiennik większej rodziny samolotów A320 będzie musiał poczekać na przełomową poprawę wydajności środowiskowej i ekonomicznej, co jest mało prawdopodobne przed 2030 rokiem.