Akcja #jedzjabłka Wydarzeniem Roku

DI, FOT. ARC
opublikowano: 15-05-2015, 00:00

Akcja, która spotkała się z gigantycznym ozdewem internautów, została doceniona.

W lipcu 2014 r., w reakcji na rosyjskie embargo na polskie owoce, „Puls Biznesu” zainicjował akcję „Postaw się Putinowi — jedz jabłka, pij cydr”, wzywając do zwiększonej konsumpcji polskich jabłek i wrzucania do sieci zdjęć z hashtagiem #jedzjabłka. Akcja spotkała się z gigantycznym odzewem internautów, a temat podchwyciły polskie i zagraniczne media. W tym roku została zaś doceniona przez specjalistów. Jury konkursu Innovation Award 2015, organizowanego przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, uznało #jedzjabłka za Wydarzenie Roku. Grzegorz Nawacki, zastępca redaktora naczelnego „PB” (z lewej), pomysłodawca akcji, odebrał nagrodę specjalną Game Changer za „przekucie poczucia krzywdy w pozytywne działanie oraz za wygrywanie potyczek w inteligentny sposób”.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI, FOT. ARC

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu