Firma poinformowała, że liczba aktywnych użytkowników (DAU), która jest głównym wyznacznikiem dla inwestorów i reklamodawców, wzrosła w drugim kwartale roku o 17 proc., do 238 mln. Analitycy spodziewali się 238,44 mln.

Prognozy Snapchata przewidują od 242 do 244 mln aktywnych użytkowników dziennie w bieżącym kwartale, poniżej celu analityków wynoszącego 244,82 mln.
Akcje platformy spadły o 11 proc. w handlu po godzinach. Wtorkowe notowanie zakończyło się z kolei spadkiem o 6 proc.
Przychody ze sprzedaży reklam wzrosły o około 17 proc. do 454,2 mln USD w ciągu kwartału, powyżej szacunków na poziomie 440,8 mln USD. Średni przychód na użytkownika wyniósł 1,91 USD i niewiele się zmienił w porównaniu z analogicznym kwartałem ubiegłego roku.
Strata netto Snapchata wzrosła do ok. 326 mln USD, czyli 23 centów na akcję, z 255,2 mln USD, czyli 19 centów na akcję rok wcześniej.