Alfa Romeo wybiera Umę Thurman do prezentacji Giulietty

DI, Fiat
opublikowano: 03-09-2010, 11:13

Słynna aktorka Uma Thurman oraz wersy Williama Shakespeare - "Jesteśmy stworzeni z tej samej materii co sny" - to bohaterowie kampanii reklamowej, która od 3 września promuje w polskich mediach nową Alfę Romeo Giulietta.

Gwiazda "Pulp Fiction" i „Kill Bill", łącząca zimny, wyraźny wizerunek z drapieżnością, dynamizmem i pięknem uosobi różne „dusze" Giulietty, samochodu, który imponuje nie tylko doskonałymi właściwościami jezdnymi, ale również posiada wiele zalet w zakresie przestrzenności i komfortu, tak przydatnych w codziennej eksploatacji.

Międzynarodowa kampania reklamowa Alfy Giulietty, stworzona przez agencję Leo Burnett, opiera się właśnie na tym podobieństwie między Umą Thurman i Alfą Romeo Giulietta. W spocie telewizyjnym, zrealizowanym w całości w Stanach Zjednoczonych pod kierunkiem Kevina Fitzgeralda, widzimy Umę Thurman grającą pięć różnych ról, pięć różnych postaci kobiecych symbolizujących różne „dusze" samochodu. Całości dopełnia imponująca ścieżka dźwiękowa zrealizowana przez mistrza Flavio Ibba. Dla uchwycenia osobowości Umy Thurman także na fotografii, został wybrany inny ogromny talent: Fabrizio Ferri. Słynny i wszechstronny włoski fotograf jest autorem czarno-białych fotografii, będących głównymi elementami kampanii prasowej.


Nową Alfę Romeo Giulietta można kupić za niecałe 35 000 zł brutto, w kredycie Fiat Bank 50/50 (dot. wersji 1.4 TB 120 KM Progression, RRSO kredytu: 1,5% dla kalkulacji na okres 12 miesięcy, wpłacie własnej klienta 50%, opłacie przygotowawczej 1,5% finansowanej w kredycie).

Materiały promocyjne
Materiały promocyjne
None
None
Cztery kółka
Newsletter na temat rynku motoryzacyjnego: premiery, nowości, branżowe ciekawostki.
ZAPISZ MNIE
×
Cztery kółka
autor: Łukasz Ostruszka
Wysyłany co dwa tygodnie
Łukasz Ostruszka
Newsletter na temat rynku motoryzacyjnego: premiery, nowości, branżowe ciekawostki.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI, Fiat

Polecane