AliExpress walczy o polski rynek

opublikowano: 30-03-2021, 10:27

Chiński gigant e-commerce ogłosił, że będzie w ciągu 15 dni przysyłać do Polski z Chin towary wybranych kategorii, informuje agencja Xinhua.

AliExpress, sklep internetowy należący do Alibaba Group, chce dzięki przyspieszeniu dostaw AGD, elektroniki użytkowej, sprzętu sportowego i kosmetyków zwiększyć udział w polskim rynku.

fot. Bloomberg
fot. Bloomberg

Według firmy badawczej Gemius, AliExpress to druga pod względem wielkości na polskim rynku platforma e-commerce.

- Polski rynek e-commerce jest jednym z najszybciej rosnących w Europie. AliExpress ma na nim mocną pozycję i korzysta z tego wzrostu – oświadczył Gary Topp, szef ekspansji AliExpress w Europie środkowej i wschodniej.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marek Druś

Polecane