Czytasz dzięki

Alior Bank też sięgnął po Booksy

opublikowano: 28-05-2020, 16:59

Aplikacja do rezerwacji usług fryzjerskich po dużym kryzysie odnalazła się w nowym sektorze. Dołączył do niej drugi bank.

„Alior Bank wkracza na platformę Booksy” – poinformowali jego przedstawiciele. Rezerwacja wizyt w oddziałach w Warszawie, Krakowie i we Wrocławiu poprzez aplikację wystartowała 28 maja 2020 r. Z takiej formy umawiania spotkań z doradcami mogą korzystać klienci indywidualni, a także mikroprzedsiębiorcy. W zależności od zainteresowania nową dla instytucji finansowej usługą, może zostać rozszerzona na kolejne miasta i pojawić się w aplikacji na smartfony Alior Mobile. Współpraca z Booksy jest wynikiem pandemii Covid-19 i wprowadzania nowego reżimu sanitarnego w miejscach publicznie dostępnych.

Stefan Batory, prezes Booksy, ma powody do zadowolenia. Zahamowany przez Covid-19 biznes zaczyna odbudowywać z nową grupą klientów, na których nie stawiał przed pandemią.
Zobacz więcej

NA NOWO:

Stefan Batory, prezes Booksy, ma powody do zadowolenia. Zahamowany przez Covid-19 biznes zaczyna odbudowywać z nową grupą klientów, na których nie stawiał przed pandemią. fot. WM, Puls Biznesu

- Wykorzystanie aplikacji Booksy to przykład usługi pozafinansowej, która uzupełnia sposób działania banku. Za strategią „Więcej niż bank” stoi przekonanie, że bankujący Polacy obok najwyższej jakości produktów i usług finansowych potrzebują także rozwiązań, które podnoszą wygodę kontaktu z bankiem – zaznaczył w komunikacie  Marcin Jaszczuk, wiceprezes Alior Banku.

Nieco ponad tydzień wcześniej z rozwiązania rezerwacyjnego Booksy zaczął korzystać BNP Paribas.

„Rezerwowanie wizyt przez Booksy może usprawnić pracę doradców inwestycyjnych i kredytowych oraz zwiększyć bezpieczeństwo i podnieść komfort świadczenia usług dla klientów. Nie rozpatrujemy tego jednak w kategoriach czysto biznesowych, związanych np. z optymalizacją kosztów obsługi” — zaznaczył wówczas w rozmowie z „PB” wiceprezes banku BNP Paribas Przemysław Furlepa.

Dla Booksy współpraca z bankami, czyli nową w aplikacji kategorią klientów, jest wybawieniem z kłopotów. Działalność firmy została czasowo zablokowana wraz z rządowymi decyzjami o zamknięciu salonów fryzjerskich i kosmetycznych, które obsługuje, i to na wszystkich międzynarodowych rynkach, na których firma jest obecna. Z platformy zaczęli znikać lub zawieszać konta szukający oszczędności klienci.  W tej sytuacji Booksy zdecydowało się z jednej strony na działania ratujące obsługiwane sektory, w drugiej – własny biznes. Firma zmniejszyła o połowę liczbę pracowników na świecie. Jednocześnie zaczęła szukać nowych grup użytkowników.

Przypomnijmy, Booksy rozwija się w modelu start-upowym. Rozwój spółki jest finansowany przez inwestorów z rynku venture capital (jest w grupie start-upów zamykających najwyższe rundy inwestycyjne). Ten format zakłada błyskawiczny rozrost biznesu, przy założeniu, że będzie on następował znacznie szybciej niż poziom osiąganych przychodów.

- Booksy w Alior Banku jest potwierdzeniem, że wykorzystanie naszej aplikacji przez biznes to skuteczna odpowiedź na nowe potrzeby klientów praktycznie z każdej branży w nowej rzeczywistości – komentuje w komunikacie Stefan Batory, prezes Booksy.

Bankowość to jeden z sektorów, w których spółka szuka obecnie klientów. Rozmowy prowadzone są także z przedstawicielami handlu detalicznego i urzędami.
 

 

bc64433c-8c2e-11e9-bc42-526af7764f64
Puls Innowacji
Najważniejsze informacje o rozwoju i finansowaniu nowych technologii. Ciekawostki ze świata gigantów, start-upów i funduszy VC
ZAPISZ MNIE
Puls Innowacji
autor: Anna Bełcik
Wysyłany raz w tygodniu
Anna Bełcik
Najważniejsze informacje o rozwoju i finansowaniu nowych technologii. Ciekawostki ze świata gigantów, start-upów i funduszy VC
ZAPISZ MNIE

Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa.

Kliknij w link w wiadomości, aby potwierdzić subskrypcję newslettera.
Jeżeli nie otrzymasz wiadomości w ciągu kilku minut, prosimy o sprawdzenie folderu SPAM.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Anna Bełcik

Polecane