Amazon wchodzi na rynek ubrań

AR
14-12-2016, 15:27

Amerykański gigant e-handlu stworzył linię eleganckich, męskich koszul. Oferuje je tylko klientom Prime – poinformował MarketWatch

Na razie asortyment produktów Buttoned Down – to już oficjalnie nowa marka odzieżowa e-sklepu, dedykowana mężczyznom – jest ograniczony. Panowie mogą kupić tylko koszule, ale wkrótce mają się pojawić kolejne produkty z tą metką – męska bielizna i swetry.

Zobacz więcej

Pixaby CC0 Public Domain

Jeden z największych na świecie sklepów internetowych chce w ten sposób zatrzymać u siebie klientów z grubszym portfelem, ubierających się w ekskluzywnych sklepach. I – jak zwykle, gdy wchodzi w nową niszę – wytacza działa konkurencji, oferując znacznie niższe ceny.

Zdaniem MarketWatch strategia marketingowa, którą przyjął sklep, może podważyć rynkową pozycję takich marek jak Brooks Brothers, czy Nordstrom, które mają podobny asortyment co np. polska Wólczanka.
 
– Chcemy stworzyć koszule, dorównujące markom, za które klienci płacą nawet dwa razy tyle. A jeśli nie uda nam się sprostać oczekiwaniom, gwarantujemy zwrot pieniędzy – informują oficjalnie przedstawiciele Amazon.

Z nowej oferty Amazona mogą skorzystać tylko klienci, którzy należą do ekskluzywnego programu lojalnościowego sklepu.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: AR

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Amazon wchodzi na rynek ubrań