Ambra kupiła „Nalewki i Inne”

GRA
16-02-2010, 11:03

Dystrybutor win przejął 100 proc. udziałów w Nalewki sp. z o.o. W efekcie jego sieć sklepów winiarskich powiększyła się o 9 lokali i liczy dzisiaj 25 placówek.

Sieć sklepów działająca pod marką „Nalewki i Inne” oferuje głównie tradycyjne wysokogatunkowe nalewki i wódki. Punkty sprzedaży zlokalizowane są w galeriach handlowych w największych polskich miastach. Zostaną one włączone do sieci sklepów winiarskich prowadzonych przez należącą do Ambry spółkę „Centrum Wina – Dystrybucja” – czołowego dystrybutora na rosnącym rynku „fine wines” w Polsce.

„Szczególną wartością transakcji jest jakość lokalizacji przejmowanych sklepów, które idealnie wypełniają luki istniejącej sieci uzupełniając ją o najlepsze galerie handlowe w Polsce: Galeria Mokotów, Galeria Krakowska, Silesia, Stary Browar, Manufaktura czy Galeria Bałtycka – mówi cytowany w komentarzu Robert Ogór, prezes Ambry.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: GRA

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Rolnictwo / Ambra kupiła „Nalewki i Inne”