Warszawa. Agencja Mienia Wojskowego przeprowadziła we współpracy z Hiszpańsko-Polską Izbą Handlową ankietę wśród potencjalnych inwestorów hiszpańskich. Nieruchomości, które oferuje agencja, zostały podzielone na pięć kategorii: tereny rekreacyjno-turystyczne, poligony i place ćwiczeń, kompleksy koszarowe, zabytkowe forty oraz lotniska.
— Hiszpanie zainteresowali się terenami w Kołobrzegu (prawdopodobnie z uwagi na port i uzdrowisko), w Gdańsku, gdzie nieruchomość położona jest przy drodze prowadzącej z lotniska, oraz fortami w Modlinie, Poznaniu i Warszawie — mówi Magdalena Zgierska, główny specjalista zespołu marketingu w AMW.
Przedsiębiorcy zainteresowali się ponadto lotniskami: Modlin, Nowe Miasto (80 km od stolicy), Płoty (70 km od Szczecina), Kamień Śląski (25 km od Opola) i Kroczewo (45 km od Warszawy).