– Czekamy z emisją do następnego roku, bo wpierw zamierzamy pokazać inwestorom osiągnięte wyniki – powiedział Arkadiusz Rzepa, prezes Anti na konferencji prasowej, na której zaprezentowano nową strategię rozwoju firmy w najbliższych trzech latach.
Według opublikowanych prognoz, w tym roku spółka ma pochwalić się 2 mln zł zysku netto przy 50 mln zł przychodów. W 2011 r. ma to być odpowiednio: 3,5 mln zł oraz 85 mln zł, a za dwa lata: 6 mln zł oraz 110 mln zł.
W I kwartale tego roku w wynikach będzie widoczna strata. To efekt srogiej zimy. Ale w kolejnym kwartale oraz po dwóch kwartałach 2010 r. zanotujemy zysk netto – zapewnia Arkadiusz Rzepa.
W najbliższych dniach spółka planuje również emisję obligacji jednorocznych w wysokości 5 mln zł, które posłużą na realizację kontraktów. Obecnie portfel zamówień Anti opiewa na 54 mln zł.
W ramach nowej strategii spółka planuje m.in. rozszerzyć działalność o
produkty wyposażenia ulic i chodników, zbudować zakład kamieniarski oraz bazę
logistyczną i przejąć podmioty z aglomeracji miejskich. W planach jest też
wejście w tym roku na rynki zagraniczne: czeski, słowacki i niemiecki.