AOL kupił Huffington Post

ŁO, reuters.com
opublikowano: 07-02-2011, 11:47

AOL przejął portal internetowy Huffington Post za 315 mln USD. To największa transakcja amerykańskiego giganta od kiedy odłączył się od Time Warner w 2009 r.

Po połączeniu konglomerat ma mieć według AOL 117 mln unikalnych użytkowników w USA i 270 mln na całym świecie. W skład sieci wchodzą też tak popularne serwisy jak TechCrunch i Engadget.

Zgodnie z umową Arianna Huffington, założycielka Huffington Post, obejmie stanowisko redaktor naczelnej odpowiedzialnej za wszystkie treści należące do grupy AOL.

Huffington Post powstał w 2005 roku i jest jednym z najszybciej rozwijających się serwisów newsowych. Krytycy zarzucają, że portal produkuje niewiele własnej treści, a jest bardziej agregatorem informacji pojawiających się w innych mediach.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ŁO, reuters.com

Polecane