Apolonia Medical buduje sieć dilerską

KZ
21-03-2011, 10:25

Spółka Apolonia Medical rozpoczyna współpracę ze sprzedawcami oraz hurtowniami wyposażenia gabinetów medycznych. W wyniku tej współpracy ma powstać sieć dealerska, która będzie liczyć kilkadziesiąt podmiotów.

Firmie udało się już podpisać umowy z ośmioma podmiotami.

- Bardzo ważnym elementem całej inicjatywy jest nie tylko poszerzenie rynku zbytu, ale też promocja i reklama naszych produktów – mówi Piotr Trzaska, prezes zarządu Apolonia Medical.

- Partnerzy spółki otrzymają cały zestaw narzędzi, w ramach którego znajdą się tradycyjne formy jakie jak: zdjęcia, wizualizacje, pomoc w tworzeniu podstron internetowych zawierających treści reklamujące markę Apolonia Medical etc. Oferujemy też bardzo duże rabaty na produkty, które będą wykorzystywane w ekspozycji. Spółka pomaga również w organizowaniu i prowadzeniu szkoleń technicznych, handlowych i marketingowych – dodaje Piotr Trzaska.

Apolonia Medical jest producentem wyposażenia do gabinetów stomatologicznych, wytwarzanego z wypienionego PCV, szkła akrylowego  i poliwęglanów.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: KZ

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Apolonia Medical buduje sieć dilerską