ArtFront 2013 dla „Pulsu Biznesu”

28-05-2014, 00:00

Nagroda w konkursie na prasową okładkę roku

Izba Wydawców Prasy rozstrzygnęła dwunastą edycję konkursu GrandFront na prasową okładkę roku. Tym razem 219 redakcji gazet i czasopism nadesłało 447 prac, które w ośmiu kategoriach oceniło fachowe jury. „Puls Biznesu” tradycyjnie odniósł w tym prestiżowym konkursie sukces — okładka ubiegłorocznego numeru 169 z 5 września wygrała kategorię dzienników i zdobyła tytuł ArtFront 2013. Widoczna jest na zdjęciu z jej autorem Tomaszem Młynarskim, dyrektorem artystycznym „PB”. Odnosiła się do konfrontacji gospodarczych pomysłów Donalda Tuska i Jarosława Kaczyńskiego. Nagroda GrandFront 2013 w klasyfikacji generalnej tym razem trafiła do „Rzeczpospolitej” za okładkę z 25 lutego 2013 r., oznajmiającą sensacyjną abdykację papieża Benedykta XVI.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Jacek Zalewski

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / ArtFront 2013 dla „Pulsu Biznesu”