Asseco będzie miało więcej pracy w ZUS-ie

GSU
opublikowano: 2020-02-18 12:53

ZUS planuje podpisać z Asseco Poland szacowaną na blisko 12 mln zł netto umowę uzupełniającą do kontraktu na rozwój i utrzymanie Portalu Klienta oraz Szyny Usług — w ramach Platformy Usług Elektronicznych (PUE).

Z ogłoszenia o dobrowolnej przejrzystości ex ante wynika, że umowa dotyczy m.in. rozwoju i modyfikacji systemu, migracje rozwiązania na infrastruktury techniczno-systemowej ZUS,  wsparcie doradcze w zakresie usług rozwoju i utrzymania, czy usługi utrzymania od dnia wygaśnięcia umowy. Asseco w ramach umowy m.in. wyseparuje usługę eZLA do architektury o wyższej dostępności, czy odtworzy brakującą dokumentację i kody źródłowe.

Asseco w listopadzie 2018 r. podpisało w ZUS wartą 23,2 mln zł brutto czteroletnią umowę na rozwój i utrzymanie Portalu Klienta oraz Szyny Usług — w ramach Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS. Podpisana wówczas umowa przewidywała możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. Przed Asseco utrzymaniem PUE ZUS zajmował się  Softiq, który przejął go po rozstaniu ZUS z wcześniejszym wykonawcą – Atosem.