Atende wycofało odwołanie, Asseco o krok od kontraktu

GSU
opublikowano: 2019-07-23 12:15

Konsorcjum Atende i A2 Customer Care wycofało z Krajowej Izby Odwoławczej odwołanie ws. wybory oferty Asseco Poland jako najkorzystniejszej na najkorzystniejsza w przetargu na na dostawę, wdrożenie i serwis Centralnego Systemu Billingowego (CSB) dla PGNiG Obrót Detaliczny.

Wycofanie odwołania z KIO oznacza, że Asseco ma otwarta drogę do podpisania kontraktu. Podpisanie umowy między informatyczna firmą i PGNiG Obrót Detaliczny zaplanowano na środę.  

Piotr Małecki/FORUM

PGNiG obrót detaliczny w listopadzie ogłosiło przetarg na system billingowy. Spółka oczekuje uruchomienia całościowego rozwiązania informatycznego wspierającego obszar sprzedaży i obsługi klientów (indywidualnych i małego biznesu). W przetargu złożono dwie oferty: Asseco Poland za 46,5 mln zł brutto i konsorcjum Atende i A2 Customer Care, które zaproponowało wykonanie przedmiotu zamówienia za 74,3 mln zł brutto.  Zamawiający na budowę systemy zamierzał przeznaczyć 173,4 mln zł brutto. W połowie czerwca jako najkorzystniejsza została wybrana oferta Asseco. 

Kryteriami oceny ofert były cena (waga 50), stopień zdolności do spełnienia wymagań funkcjonalnych (waga 20), doświadczenie i kompetencje zespołu wykonawcy przewidzianego do realizacji zamówienia (20) i harmonogram realizacji (10).