Bank nowych pomysłów

Magdalena Krukowska
18-10-2005, 00:00

Współpraca ze studentami może się okazać całkiem dobrym, a co najważniejsze, tanim sposobem na znalezienie nowych rozwiązań.

Raiffeisen Bank Polska, we współpracy ze Stowarzyszeniem na rzecz Promowania Przedsiębiorczych Postaw i Samodzielności Ekonomicznej Sens, uruchomił program „Bank pomysłów”. Adresowany jest on głównie do małych i średnich firm oraz studentów ostatnich lat studiów i absolwentów. Już od początku tego miesiąca przedsiębiorcy mogą uczestniczyć w tworzeniu tzw. platformy wymiany doświadczeń.

W pierwszym etapie projektu pracownicy Raiffeisen Bank dotrą do zainteresowanych firm i pomogą im ustalić, które obszary działania wymagają unowocześnienia. Następnie opisy zadań do zrealizowania zostaną umieszczone w specjalnym portalu internetowym, podzielonym na sekcje dla firm i pomysłodawców — czyli studentów uczelni ekonomicznych i technicznych. Przedsiębiorcy otrzymają dostęp do bazy informacji o projektach, które zostały zgłoszone do programu i czekają na partnerów zainteresowanych ich realizacją. Z kolei w części przeznaczonej dla pomysłodawców prezentowane będą wizytówki firm zgłaszających się do programu, z informacjami o profilu ich działalności i ewentualnych oczekiwaniach.

Weryfikacją pomysłów zgłaszanych przez studentów i absolwentów zajmie się stowarzyszenie Sens. Opis wybranych projektów znajdzie się w portalu i jednocześnie będzie przekazywany zainteresowanym firmom za pośrednictwem doradców bankowych. Stowarzyszenie zacznie też promować ideę „Banku pomysłów” wśród studentów kilkunastu wyższych uczelni, którzy wezmą udział w warsztatach organizowanych w ramach programu edukacyjnego dofinansowanego przez NBP. Najefektywniejsze modele współpracy i najciekawsze projekty opracowane w ramach programu mają szansę na uzyskanie w Raiffeisen Bank preferencyjnych kredytów.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Magdalena Krukowska

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Gospodarka / Bank nowych pomysłów