Bank Pocztowy szybko rozkręca współpracę z PKO

Beata Tomaszkiewicz
opublikowano: 04-08-2006, 00:00

Fundusze, później nowy kredyt i kolejne produkty. Bank Pocztowy zaczyna współpracę z PKO BP i jego spółkami.

Bank Pocztowy (BP) wciąż nie ma umowy ze swoim głównym inwestorem — Pocztą Polską (PP). Jej brak oznacza, że instytucja finansowa nie może wystartować z nową strategią detaliczną, która opiera się między innymi na wprowadzeniu operacji bankowych do placówek pocztowych.

— Mamy nadzieję, że umowę uda się nam podpisać jeszcze w tym miesiącu. Dzięki niej bank będzie mógł sprzedawać ofertę w blisko 5 tys. placówek poczty. Wówczas na przełomie października i listopada możliwe byłoby wystartowanie z nowym projektem detalicznym — mówi Piotr Kamiński, prezes Banku Pocztowego.

Jednocześnie na wrzesień BP zaplanował nową kampanię wizerunkową, która ma wesprzeć sprzedaż nowych produktów.

— Na wrzesień przygotowujemy wprowadzenie nowej oferty. Osiemnastego wystartujemy ze sprzedażą w naszej sieci jednostek ośmiu funduszy inwestycyjnych PKO TFI. W tym samym czasie zaoferujemy nowy kredyt konsumpcyjny — mówi Piotr Kamiński.

Zarządy BP i PKO TFI porozumiały się w sprawie sprzedaży funduszy. Na razie będą one oferowane w 68 placówkach i POK BP.

— To początek współpracy z PKO BP i spółkami jego grupy. Założyliśmy, że przez rok zaoferujemy fundusze za 100 mln zł — mówi Piotr Kamiński.

Dodaje, że na początku 2007 r. w ofercie banku ma się pojawić lokata z funduszem inwestycyjnym także we współpracy z PKO TFI, bo na razie bank nie zamierza oferować jednostek innych funduszy.

BP ma plany znacznie szerszej współpracy z PKO BP. Jednak największy detalista, który jest udziałowcem BP od ponad roku, nadal nie ma umowy o współpracy z Pocztą Polską, więc sam nie może decydować o kierunkach rozwoju Banku Pocztowego.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Beata Tomaszkiewicz

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu