Bank promuje lokalny biznes

DI
opublikowano: 09-05-2016, 22:00

31.05-6.06 - w tych dniach będzie trwał Tydzień Sąsiedzkiego Biznesu, organizowany przez BGŻ BNP Paribas.

Bank BGŻ BNP Paribas rozpoczął się ogólnopolską kampanią skierowaną do mikroprzedsiębiorstw — „Wspierajmy Sąsiedzki Biznes”. Celem kampanii jest promocja usług lokalnych biznesów, które są prowadzone w sąsiedztwie oddziałów Banku BGŻ BNP Paribas. Do 30 maja Bank zachęca przedsiębiorców do dołączenia do akcji — przygotowania promocyjnej oferty sąsiedzkiej dla swoich klientów, np. zniżek i bonusów, i do oznaczenia swoich sklepów i punktów usługowych materiałami promującymi akcję.

Bank zapewnia zestaw materiałów marketingowych oraz promocję w mediach. Od 31 maja do 6 czerwca będzie trwał Tydzień Sąsiedzkiego Biznesu, w trakcie którego bank będzie promował robienie zakupów i korzystanie z usług małych, lokalnych firm. Została też przygotowana strona internetowa www. sasiedzkibiznes.pl. Firmy i konsumenci znajdą tam szczegółowe informacje na temat akcji, płynących korzyści z udziału w niej oraz będą mogli za jej pośrednictwem zgłosić swoją firmę.] © Ⓟ

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI

Polecane