Bankomatów dla IKO jest dwa razy więcej

opublikowano: 07-02-2014, 00:00

Finanse osobiste

Do sieci akceptującej wypłaty dokonywane za pomocą telefonicznej aplikacji IKO dołączonych zostało 3,2 tys. bankomatów należących do firmy Euronet. Dotychczas IKO obsługiwały tylko bankomaty PKO Banku Polskiego, który stworzył aplikację. Było ich 3 tys.

Sam system płatności mobilnych dostępny jest jednak zarówno dla osób, które połączą aplikację z rachunkiem w PKO BP i jego marce Inteligo, jak i dla tych, którzy będą z IKO korzystać jak z elektronicznej portmonetki, nie mając rachunku w PKO BP. Płatności mobilne IKO zostały uruchomione przez PKO BP w marcu 2013 r. Od tego czasu aplikację aktywowało 110 tysięcy osób.

Telefonem z IKO można obecnie płacić w 68 tys. sklepowych terminali płatniczych obsługiwanych przez Service. IKO umożliwia także dokonywanie płatności za zakupy w ponad 8 tysiącach sklepów internetowych obsługiwanych m.in. przez Dotpay, eCard, eService, Przelewy24, Transferuj.pl i Blue Media.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Kamil Kosiński

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Bankomatów dla IKO jest dwa razy więcej