Zabawa i nauka z wyobraźnią — to hasło stanowi istotę biznesu rozwijanego przez Annę Sawę oraz Joannę i Krzysztofa Mączków, założycieli serwisu edukacyjnego i wydawnictwa Bazgroszyt.pl, oferującego materiały edukacyjne dla dzieci w wieku 3-8 lat. Biznesowy koncept start-upowców od blisko roku wspiera Polska Fundacja Przedsiębiorczości, wspólnie z którą utworzyli oni spółkę Animagic (w ramach funduszu Pomeranus Seed, realizującego Działanie 3.1 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka).
Otrzymali pomoc merytoryczną i pieniądze — 200 tys. EUR w zamian za ok. 45 proc. udziałów. Pierwsze efekty współpracy: firma oferująca autorskie materiały edukacyjne, kolorowanki dla dzieci, zeszyty do nauki, książeczki, gry i materiały online czy aplikacje na urządzenia mobilne w ubiegłym roku uruchomiła ich sprzedaż za pośrednictwem Merlin.pl (wychodząc tym samym poza własny kanał sprzedaży online), rozpoczęła współpracę z T-Mobile (aplikacje i gry dla dzieci) oraz wspólnie z Wirtualną Polską wypuściła na rynek test gotowości szkolnej online „Gotowi do szkoły”.
W przyszłości Animagic planuje realizację programu dla przedszkoli, wspierającego rozwój grafomotoryczny dzieci (stanowiący trening przed nauką pisania). Chce również kontynuować rozbudowę oferty — zwłaszcza materiałów dostępnych w wersji online i mobile. Cały czas jest również otwarta na wprowadzenie do spółki kolejnego inwestora.