Użytkownicy Vinted, aplikacji do zakupów rzeczy z drugiej ręki skarżyli się m.in. na opóźnienia w dostawach, czy otrzymanie powiadomienia o dostarczeniu przesyłek, choć ich nie otrzymali.
InPost UK przeprosił za kłopoty spowodowane nieprawidłowościami w systemie informatycznym. Na swojej stronie internetowej tłumaczy je „problem z integracją oprogramowania”. Zapewnia, że „zidentyfikował przyczynę problemu” i „czyni znaczne postępy” w jego rozwiązaniu, pisze BBC. Klienci skarżą się jednak nadal, wskazując m.in., że przekazane przez InPost UK nowe terminy dostaw nie zostały dotrzymane.
W kwietniu InPost przejął Judge Logistics, do którego należy spółka Yodel Delivery, jeden z największych dostawców przesyłek w Wielkiej Brytanii. Prezes Rafał Brzoska podkreślał wówczas, że transakcja jest dowodem, iż Wielka Brytania jest dla InPostu strategicznym rynkiem, pod względem potencjału wzrostu ważniejszym niż polski.
– Stajemy się numerem trzy w Wielkiej Brytanii. Myślę, że pozycje dwóch większych graczy, Royal Mail i Evri, są realnie zagrożone – mówił wówczas Brzoska.
InPost ma na Wyspach Brytyjskich ok. 18 tys. punktów OOH (out-of-home), w tym ok. 10 tys. paczkomatów.