- Wybraliśmy Niemcy, ponieważ jest to największa gospodarka Europy - powiedział we Frankfurcie dyrektor generalny BBVA Onur Genc.
Nowy cyfrowy bank zaoferuje na rynku niemieckim bezpłatne konto osobiste z oprocentowaniem 3 proc. przez pierwszy rok oraz kartę debetową umożliwiającą 3 -proc. cashback z każdej transakcji.
Jak zaznaczył szef hiszpańskiej grupy bankowej, cyfrowy bank został wcześniej wprowadzony na rynek włoski. Jego wyniki przekroczyły oczekiwania. W trzy lata udało się pozyskać 700 tys. klientów. Bank zakłada, że ich liczba w 2026 roku wzrośnie do miliona.
BBVA liczy, że oprocentowanie rachunku i cashback zachęcą niemieckich konsumentów, a cyfrowa obsługa umożliwi szybkie skalowanie przy ograniczonych kosztach.
- Jesteśmy pewni modelu, który wprowadzamy do Niemiec, ponieważ odniósł już sukces. Wierzymy, że niemieccy klienci są gotowi na świeżą alternatywę - mobilną, przejrzystą i wspieraną siłą oraz reputacją globalnego banku - podsumował Onur Genc.