Beiersdorf chce zwiększyć udział zagranicy w sprzedaży
(Marek Druś)opublikowano: 2006-01-17 10:03
Beiersdorf chce, aby działalność w Azji, Ameryce Łacińskiej i Europie Wschodniej generowała 35-40 proc. ogólnej sprzedaży spółki. Obecnie stanowi ona 25 proc. Niemiecki producent kosmetyków, m.in. znanej marki Nivea, zapowiada inwestycje w Chinach, gdzie chce mieć drugą pozycję w segmencie środków pielęgnacji twarzy.
Beiersdorf chce, aby działalność w Azji, Ameryce Łacińskiej i Europie Wschodniej generowała 35-40 proc. ogólnej sprzedaży spółki. Obecnie stanowi ona 25 proc. Niemiecki producent kosmetyków, m.in. znanej marki Nivea, zapowiada inwestycje w Chinach, gdzie chce mieć drugą pozycję w segmencie środków pielęgnacji twarzy.
MD, AFP